120112

En dag från 11 - 14, så jäkligt skönt!
Idag blir det smyckensmyckensmycken och sedan borde jag läsa
både matematik och kemi, men får se hur det blir med den saken.

Fredag imorgon, veckan har faktiskt gått ganska snabbt, snart är ju sportlovet här!
Planerna för lördagen är klara, blir troligen ett varv till Tenala och sedan till Billnäs.



- Amanda -


Njae, alltså jag använder inte så mycket på scenen faktiskt! Men till fester och vardag har jag nu (2012) börjat gilla att lägga till ett paren smycken med lite bling bling till någon simpel outfit! :-) Jag såg att du hade någonting såndänt kiva ör-juttu? :D om jag int så helt fel.. checka bara lite snabbt! men det är en sak ja sku va intresserad av :)

2012-01-12 | 14:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback