Part two


Emma
hur går gymnasiet för er? ::::::::D
A: Beror på vilka ämnen man talar om, och lite nog också på kurserna. Har fått både 9 & 8 och 6 & 5. Så beror helt på! :) Ibland orkar man satsa ibland inte, ibland är det lätt ibland inte. Ibland funderar jag nog varför jag inte valde yrkkis... sku vara såå skönt.
J: Underligt nog har det gått förvånansvärt bra! Ingen fyra hittils heller!

Biktaren
Varför bloggar ni tllsammans?
A: Har bloggat "tillsammans" snart i 2 år, blev bara så. Visst har jag funderat på att sluta imellan, eller starta egen blogg, men då skulle denna blogg troligen raderas och javet inte men det är på nåt sätt kul att blogga "tillsammans" också.
J: Det är kul plus att jag är en så lat bloggare att det kanske aldrig skulle bli av om Amanda inte skulle pusha mig ibland ;D


Wilma
Tror ni på spöken?
A: Enkelt, nej.
J: Ja ibland. Jag tror att det är möjligt att en själ har fastnat mellan det levande och icke-levande. Kalla mig vad ni vill men jag tror det!


IIRMA
Hur länge har ni bloggat?
A: Tillsammans med gamla bloggar säkert 3 år, på denna blogg 2 år snart.
J: Typ samma, fast jag har inte blogga lika länge ensam som Amanda :)
Några tips för en större blogg? :)
A: Haha, nej inte egentligen. Jag skriver mest för att jag vill kunna läsa bakåt ibland inte för att andra ska ha något att läsa om, även om det finns i baktankarna.
J: Frågar du oss om råd med sånt, vike skämt! HAHAHA :D


Lena
Går du i konståkning?? :) (pga. bilden i tidigare inlägg)
A: Nej, var en bild från weheartit eftersom jag ska skrinna med 5årngen jag ska barnpassa. :)
J: Haha näää?
Allt bra idag?
A: Visst är allt bra :)
J: Eh jo? :)


gotlandryttare Karro
Vad tycker du om våran blogg ?
A: Rider inte själv, men har gjort det när jag gick i lågstadiet. Er blogg är säkert intressant för de som själv har hästar och ridning som intresse.
J: För att vara ärlig så kollade jag den inte. (a)


Elin & Kitiwara
Hur många läsare/besökare  har du dagligen?
A & J: Vi har mellan 30-60 läsare, beror på vad man skrivit på, efter fest eller annan händelse kan läsarantalet vara ganska högt.. :)


ebba - en blogg om allt!
Har du blogglovin?
A & J: Nej det har vi inte.
Hur många unka har du?
A & J: Kolla frågan ovanför.

Mia
Drömresa??:)
A: Justnu skulle jag vilja till Thailand med familjen och kanske någon vän med, men anners har jag en lång lista med länder jag skulle vilja till, t.ex. London, Australien, Nya Zeeland och Afrika är några av dem :)
J: En resa till till Thailand, Florida är också en dröm!


Madeleine♥
Vilket är ditt längsta seriöstaste förhållande?
A: För at kunna ha ett långt och seriöst förhållande måste man hitta någon man tycker om, so I'm still waiting :)
J: 18 månaden med Robin på gång :)♥
Viklen kändis skulle du byta plats med om du fick möjligheten för en dag?
A: Någon i Glee tror jag, helst under en inspelningsdag.
J: Någon Youtubare tror jag haha.
Favorit frukt?
A: Persika
J: Färsk ananas ;)

Erika
Ålder?
A: Fyller 17 om 32 två dagar ;)
J: Fyller 17 i slutet av September


M I N A B R U N
Vilken är din favorit blogg?
A: Har ingen favorit blogg, bara många jag ofta läser, som jag nämt tidigare.
J: Somsagt läser inte så mycket bloggar, men typ Hofh.

Isabelle
Chips/popcorn?
A: Chips
J: Sour cream onion chips!
Katt/hund?
A: Katt!
J: Kissa!


Roxana
Tränar ni någon sport?
A: Nej, tränar för tllfället på gym.
J: Handboll!
Er största dröm?
A: Om man räknar en såndär orealistisk dröm så är det nog sångerska... :)
J: Så ytligt att det är sårligt: att vara perfekt snygg.


Linnea
Favoritsport?
A: Nej inte direkt, kan kolla fotboll och ishockey på tv, men är inte direkt intresserad av det.
J: Handboll!
Godis eller chips?
A: Godis, feter som man är!
J: Godis, sitter brevid en påse just nu :D
Har du någon pojkvän?
A: Nej.
J: Ja, Robin :)♥
Har ni någon stor förebild?
A: Stor? Menar du en kändis eller så? Nej inte någon speciell. Men min förebild anners är nog mamma.
J: Ingen speciell.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback