Såhär på kvällskvisten


Först och främst tänker jag förklara förra inlägget, Jannis konstnärliga bild... hon testade
hur man laddade in bilder med telefonen till bloggen... men det borde man nästan ha förstått :)

Dagens bakande och kockande for riktigt åt skogen idag, 2/3 saker misslyckades och jag tappade nerverna några tusen gånger, så jag ber om ursäkt för det Emma, eftersom du blev utsatt för min nervositet, ilska och irritation. Kom just hem från Jannis, var efter lite godisaskar och min klädkass. Blev inte gymmet idag heller.. mina ben värker en hel del efter igår så tog det som ursäkt och läste slut andra twilight boken och började på den tredje, det är verkligen det enda jag gör.. läser.. men de är så otroligt bra skriva! Gymmet får bli imorgon nångång, frågan är bara när jag ska hinna tråma in det i schemat..

Ska träffa Emma kl. 12 hemma hos mitt, temat är Italien. Tror vi kommer lyckas avsevärt bättre
imorgon än idag. Klockan 16 har jag tid hos Diana och efter det matta träff med Janni
som hoppeligen kan hjälpa med att få bättre än 5 i provet.. så tror att jag sitter några
timmar hos Janni, sedan är det nästan dags att börja plocka fram reseväskan! YesYesYes :D

Skipclass_large
- liknar vår tavla i skolan ju.. -

- Amanda -


Jo dom e bra! Fast bäst på engelska :D

2012-03-01 | 08:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback