Rage mode activate

Får tacka Hannah och Fille för att jag överhuvudtaget
har ens några bilder som jag tagit i originalskick från Tyskland. Får skylla väl
mig själv, men är ändå så jävla sur på allt som har med datorer, minnepinnor,
minneskort eller kameror att göra. Storyn finns på facebook.
 
Bilderna som jag överförde skillt från självständighets supén
klarade sig underligt nog utan skador..



..och de få bilderna jag har från Frankfurt:


Härlig resa kan man bara säga! Till besöken hörde som ni ser på bilderna bla.
Europeiska Centralbanken, börsen, lokal radiostation, judiskt museé, julmarknaden,
shoppingcenter, Bad Vilbel och pubar!

//Janni


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback