Snart är vi där igen

Skulle verkligen inte vilja att det skulle vara tid att skriva det här inlägget ännu,
men det är det. För det är endast lite på en vecka tills skolan börjar igen.
Motivationen är verkligen på noll, kommer tappa nerverna på alla lärare som säger
att vi ska vara laddade och utvilade nu efter ett långt sommarlov, för så känner jag
det verkligen inte. Sommaren har varit här vissa dagar, jobbat har man och vilat har
man iallafall inte gjort.

Och den sista veckan som man faktiskt är ledig så är fylld med
ångest och stress. Jag har en enorm ångest över att skolan börjar igen, speciellt över
min första period, har ingen aning om hur jag ska orka, klara av eller få tiden att räcka
till till dessa kurser. Inte ens Cypern resen som är direkt efter provveckan tröstar det minsta.



Men för att på nåt sätt klara vissa av kurserna så behöv jag böcker...
Så tag kontakt om du har att sälja någon av böckerna åt mig!

Bios3
Kemi5
Panorama Deutsch 4-6 textbok
Staten och individen
Fysik7

Andra böcker jag också behöv i något skede är

Livets val
Kemi4
Labyrint1
En gemensam värld
Kyrkan i tidens ström
Fysik3

- Amanda -




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback