Aloe Vera - Forever Living




Mamma & jag är nu återförsäljare av Forever Living Aloe Vera produkter.
Produkter som i grunden är gjorda på aloe vera, inte vatten som i de
flesta produkter som det står i butiken med etiketten "Aloe Vera".

 Forever är världens ledande aloe vera odlare och producent av aloe vera produkter.
Det  är ett amerikanskt bolag som omsätter mångmiljard belopp världen över.
Produkterna är tillverkade på deras farm och kommer sedan direkt till återförsäljarna,
detta innebär att alla onödiga mellanhänder försvinner.

Jag har själv använt de flesta produkter, så jag vet själv att produkterna faktiskt fungerar.
Tidigare jag har skrivit om vissa av produkter på bloggen, tror de inläggen borde
finnas i *"Tips!" kategorin.

Är du intresserad av att prova,köpa eller fråga någonting så är det bara att ta kontakt!



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback