310812


Tisdag - Onsdag

Nybörjardagarna i Grantorp var riktigt roliga!
Volleyboll, socis mat och dålig sömn. När vi kom hem på onsdagen
så lade jag mig och sov halva dagen, sedan var mitt humör riktigt dåligt.
Humörsvängningar som aldrig förr, utan orsak... eller någon orsak finns det säkert
men den är helt oklar för mig.

Torsdag

Första bänd övningen, bestämde låtar. Pour some sugar on me blev det!
22-tiden for vi till Ekenäs med mamma för att söka den sista
kattungen från Knipnäs. Härlig liten figur!

Fredag

Skola och sedan har jag bara slappat.
Och nu tvingade jag mig slänga in ett blogginlägg bara för att jag
kände på mig att Felicia snart anners skulle börja gnälla om det!

- Amanda -


Gudars, du känner ju mej! :D

2012-08-31 | 21:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback