040812


Torsdagen gick riktigt bra, kollade Grey's Anatomy season 8 och chillade.
Igår var det dåligt väder och jag fortsatte kolla på den otroligt bra serien
men en massa heta doktorer!

Idag styrde jag iväg aktern mot Bromarf och där handlade vi, åt glass och
plockade upp Judde. Senare kom grannarna från Karis hit, chillade och sådant,
alltid lika roligt. Dessutom kom det ännu en unge hit, såå här har varit 11 personer
allt som allt de senaste dagarna.

Mot kvällen for vi för att simma till grynnan och sedan till hopptornet.
Vattnet är skönt och troligen är det den sista varma helgen denna sommar...
Hoppas verkligen motsatsen, men så "spår" vädergubbarna.

Efter en jäkligt fin dag börjar jag känna mig små trött, solen har ju sin effekt.
Ett avsnitt Dexter får det bli före jag drar mig för att sova.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback