080412


Blev inte direkt nåt mer bloggat igår.. ett inlägg på hälft som aldrig blev publicerat bara.
Men iallafall så kom Jami igår till mitt, sedan söktes vi av Janni och for mot pojo hållet.
Fest var det där, och spenderade några timmar där. Alltid lika roligt att se schack man inte
sett på länge, eller sedan träffa nya människor! Dock for vi ganska tidigt, körde hem Janni
och for till mej istället.

Bara för att verka hurtig gemfört med er som steg upp sent idag, så tänker jag
berätta att jag faktiskt stigit upp klockan 8... morgonpigg som någon av oss var.
Vi steg upp och jag lärde mej koka kaffe och märkte att 'påskharen' hade
varit på besök... naminami.

Sen Jami for hem har jag hunnit på en promenad/abc dejt med Janni.
Vilket verkligen var både skönt, uttömmande och trevligt. Troligen såg jag ut
som en värsta påsaryssen med krapula med 3 lager kläder, osminkad
och håret i ett enda trassel. Men jo, är trött som fan efter att sovit endast
några timmar. Jovisst, har hunnit vara ett varv till moster också, där jag
åt och somnade på deras soffa medans kusinerna & systern gick och påskade.


- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback