26042012

Slutade redan 12 och tur var det för nacken är
sjuk som tusan och huvudvärken nära. Så nu ligger jag i soffan med filten
uppdragen till örona. Och lite godis har jag också tagit från allt de godis
pappa hämtade hem från Tallin. Han kom for och kom hem igår från arbetsresa
och hade en massa gott med hem! Choklad, salmiak och så det vakio tallin köpena!
Det var kvällens humör boost!

Dagens humör boost var den att jag har nånslags sommarjobb i sommar!
Ska sitta barnvakt vissa perioder, vilket innebär att jag kan spendera tid på stugan
och med kompisar även om jag tjänar lite fickpengar! Påtala om barnvaktning så ska jag
ikväll och spendera några timmar med Siri. Men före det måste modersmåls uppsatsen
påbörjas och skrivas klart... ångest.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback