Period 5


Det är dags att samla de sista krafterna, för imorgon börjar en ny period.
Men inte bara en ny, utan också den sista perioden för detta år.
Har verkligen svårt att förstå att vi snart gått klart vårt första år i gymnasiet.
Känns jäkligt skönt på nåt sätt, men även skrämmande att tiden går så snabbt
utan att man tänker på det. Ska försöka att få lika bra vitsord denna period som jag fick den första
perioden, för alla perioder där imellan har varit sådär 'medel'. Varken bra eller dåligt.

Så nu ska jag satsa, och inte bara på denna period utan även omtenten som
jag troligen kommer spendera 3 timmar på nångång under de kommande
veckorna.

(vi ska se hur min inställning är någon vecka in på perioden och före provveckan, haha!)

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback