It's hard to accept what you don't understand



Håret blev en hel del kortare, känns alltid lika ovant...
Anners har jag bara kollat frendit med syskonen.
For halv 10 ut på länk och nu väntar jag på att
lilla Agnes ska vakna efter sitt lilla veterinär besök.
Hon 'sover' så sött på varma wc golvet för tillfället tillsammans
med min syster. Ska ta min fysikboken nu och läsa något kapitel i den.
Ajnej, skippar fysiken och kollar revenge istället.


Imorgon är det dagsverk och jag kommer spendera den hemma.
Ska försöka få skolarbete gjort, såsom modermålsuppsats, hälsokunskaps
arbete om hepatit och så måste jag läsa fysik. Om jag har otur tvingar pappa
mig att kratta gården också... så yey.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback