Gott humör


Klockan halv 9 kom jag hem.
Hade inte varit hemma sedan lite före 8 imorsse,
så det var små skönt att äntligen sätta sig i soffan och bara
ta det lugnt med Inez.



Efter att vi kollat Sipola, som var mycket bra,
så for vi till Silvers och det blev en hamburgare. Var så otroligt
hungrig att jag slukade hela hamburgaren i ett naffs.

Anners har jag kollat bilder med mamma,
druckit lakrits te för min sjuka hals och nu är det fotboll
som gäller. RMA mot BAY, inte illa med en massa svettiga karar
som springer omkring på plan!



PS. Har dag från 8-12 imorgon eftersom religionen
ställdes in! Humöret blev direkt bättre eftersom jag nu kan skjuta
upp religions arbetena till söndagen!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback