En liten lista

Beroende av: Mina nära och köra, telefonen och att duscha varje dag
Vad tror folk om dig: Hur ska jag veta?
Vad får du oftast komplimanger för: Vet inte... mitt hår kanske?
Hur imponerar man på dig: Med en bra personlighet, helt klart!
Brukar du skratta för dig själv? Joo-o
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Amanda fail :D"
Var bor du: I ett råtthål
Trivs du där: Visst, här finns vännerna och familjen, men nog längtar jag ju tills man slipper härifrån..
Äger du några converse: Jeo
Vad har du för mobil operatör: DNA
Är du allergisk i mot något: Nejj
Hur svarar du i mobilen: Heej!
Vem ringde du senast: Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Undrade var hon var
Antal sömntimmar inatt: 4 kanske...?
Sov du ensam: Nej
Brukar du komma i tid: Beror på till vad, men oftast
När mår du bra: När jag är med mina vänner, familj och gör något jag gillar! + många andra stunder!
När blev du fotad senast: Don't know
Vanligaste färg på dina kläder: Vet inte, blir väl ganska mixat, men svart kanske?
Vad tycker du om fötter: Underlig fråga? Fötter som fötter, vad finns det att tycka om dem?
Är du smart: Vill ju själv tycka det, men andra kanske har en annan åsikt..
Favorit dryck på morgonen: Kakaooo
När brukar du gå och lägga dig: 12 tiden på vardagar, senare på helger
Nämn något som gjorde dig glad igår: Mycket gjorde mig glad igår, går inte att peka ut en sak!
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov...
Vad gjorde du för 15 min sedan? Skrev biologi
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nä, det gör jag inte.
Sover du tungt? Ibland.
Vad gör dig glad just nu? Gårdagen...
Vad ska du göra härnäst? Läsa biologi
Humör just nu? Riktigt bra, hihi!
Sommarplaner? Har inte planerat riktigt ännu, men känner på mig att sommaren kommer bli jävligt bra!
Hur många kuddar sover du med? 2
Är du kittlig? Joo...
Snarkar du? Skulle tro det.. tyvärr!
Piercingar: En i övredelen av örat, och så navel piercing
Tatueringar: Nej, inte än..
Längd: ca. 155 kanske?
Skostorlek: 35-38
Hårfärg: blond
Är du kär i någon: hihi!
Vilken parfym använder du: Olikaa
Gånger du varit kär: 2 kanske..?
Gånger ditt hjärta brustit: noll tänker jag svara på denna...
Hjärtan brustit på grund av dej: Vad jag vet om så en... och det är något som jag fortfarande har dåligt samvete för.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Flera gånger, vet inte dock hur många men en hel del.
Beroende av: Mina nära och kära, telefonen och att duscha varje dag
Vad tror folk om dig: Hur ska jag veta?
Vad får du oftast komplimanger för: Vet inte... mitt hår kanske?
Hur imponerar man på dig: Med en bra personlighet, helt klart!
Brukar du skratta för dig själv? Joo-o
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Amanda fail! :D"
Var bor du: I ett råtthål
Trivs du där: Visst, här finns vännerna och familjen, men nog längtar jag ju tills man slipper härifrån..
Äger du några converse: Jeo
Vad har du för mobil operatör: DNA
Är du allergisk i mot något: Nejj
Vem ringde du senast: Mamma
Antal sömntimmar inatt: 4 kanske...?
Sov du ensam: Nej
När mår du bra: När jag är med mina vänner, familj och gör något jag gillar! + många andra stunder!
Vad tycker du om fötter: Underlig fråga? Fötter som fötter, vad finns det att tycka om dem?
Är du smart: Vill ju själv tycka det, men andra kanske har en annan åsikt..
Favorit dryck på morgonen: Kakaooo
Nämn något som gjorde dig glad igår: Mycket gjorde mig glad igår, går inte att peka ut en sak!
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov...
Vad gjorde du för 15 min sedan? Skrev biologi
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nä, det gör jag inte.
Sover du tungt? Ibland.
Vad gör dig glad just nu? Gårdagen...
Sommarplaner? Har inte planerat riktigt ännu, men känner på mig att sommaren kommer bli jävligt bra!
Hur många kuddar sover du med? 2
Är du kittlig? Joo...
Snarkar du? Skulle tro det.. tyvärr!
Piercingar: En i övredelen av örat, och så navel piercing
Tatueringar: Nej, inte än..
Längd: ca. 155 kanske?
Skostorlek: 35-38
Hårfärg: blond
Gånger du varit kär: 2 kanske..?
Gånger ditt hjärta brustit: noll tänker jag svara på denna...
Hjärtan brustit på grund av dej: Vad jag vet om så en... och det är något som jag fortfarande har dåligt samvete för.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Flera gånger, vet inte dock hur många men en hel del.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback