280412


Gårdagen var riktigt rolig!
For först på över 8 kilometers länk och sedan till Felicia.
Bakade munkar utan att bränna ner huset och de smakade
dessutom jävligt gott! Så vi satt 23 tiden och åt munkar och drack mjöd.
Sedan såg vi film och låg och skrattade långt in på natten. Fina flickor!



Kom hem lite över 11 idag och hoppade i duschen,
sedan drog jag med mamma och syster till stan i det härliga vädret.
Köpte pringles för 90 cent styck i Latvala till vappen och åt sommarens första
lösglass! Kan tänka mig att det kommer bli små jobbgigt i sommar med att
komma ihåg att ha med laktaspiller överallt, så att man kan äta t.ex. glass när man vill.




Nu tänker jag sätta mig ute på terassen i solen och läsa en bok.
Ikväll far jag igen till Felicia men då kommer Emma också med,
Darin mat blir det också, så kanske man borde dra på länk idag igen.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback