240412


Började 10 istället för 8, vilket alltid uppskattas.
Blev en café visit med Emma & Felicia under dagen också.
Skrev just fysik o omtenten, och dåligt gick det.
Idag ska jag chilla, dra ut på länk och sedan borde
jag skriva religions arbetena. Nog för att frendit lockar
mer än skolarbeten...

Morgondagen ser ut som så att jag har skola från 8-15.
15-16.30 har jag bänd och efter det far jag rakavägen till
stallet med Felicia. 18.30 befinner jag mig i Ekenäs för att
kolla när Sipola uppträder. Så dagen är fullspeckad med program.



- Amanda -


Hej! aa, nää ja var nog inte! orkade inte, hade så mycket då! :) och det var väll jätte många nya med iår .. ? :D

2012-04-24 | 21:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback