210412


Godmorgon!
Solen skiner och det är varmt ute! Gissa om jag skulle vilja att det
var sant, men nej. Det är mulet och kallt ute. Och det att de har lovat
varmt och fint väder imorgon börjar jag tvivla på.

Har just vaknat... före 10 av någon anledning.
Ska äta morgonmål och sedan iväg till stan.

Har lust att hitta på något ikväll,
men får se hur det blir med den saken.
Mamma tvingar mig väl spendera hela dagen
men fysikboken om hon får sin vilja igenom...

- skulle vara så jävligt skönt justnu -

- Amanda -


Hej! På min blogg skriver jag om saker jag varit med om, med målet att hjälpa andra i samma situation. Skriver bland annat om hur jag som trettonåring blev våldtagen av en person som stod mig väldigt nära! Kika gärna in och lämna en kommentar :)



JUST NU HAR JAG EN TÄVLING DÄR JAG LOTTAR UT TRE PRESENTKORT PÅ 500 KRONOR HOS H&M, VAR GÄRNA MED! kramis :) länk till tävlingen;



http://sarashemligheter.blogg.se/2012/april/lottar-ut-tre-presentkort-avslutas-114-klo.html#comment

2012-04-21 | 14:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback