180412


Har varit en jobbigare dag än vanligt.
Skolan gick trögt, hade ett enormt godissug som jag gav vika till,
efter skolan for jag till moster där jag träffade mommo & mofi, kusinerna osv.
Roligt var ju det. Färgade dessutom kusinvitamins hår till en brunare nyans, och damn
hon passade bra i det, och nästa gång tar vi det lite mörkare! Sedan hann jag inte annat
än kolla min nya favorit på tv3, wermland forever, som är något underhållande. För efter
det kände jag att jag behövde en länk, så gick omkring lite, länkkade imellan men telefonen
gick het så det blev inte direkt något. Traskade hem till Janni också för att göra tvångsbesök.
Och tur att jag gjorde det för mitt humör, samvete och allt är helt skrotat.



Tur så är dagen kort imorgon och jag får ägna lite "me time" i frissan.
Om jag får möjligheten så slänger jag mig dessutom på soffan och sover,
skulle vara så jävla skönt att bara glömma allt justnu.
Tumblr_m2l1hsr2i91r5390jo1_500_large
- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback