050412


Klockan är nästan ett och här sitter jag och bloggar...
inte bara för att jag känner för att göra det, eller har tid utan också för att
jag känner mig tvungen att göra det. Att summera dagen så länge jag ännu kommer ihåg
hur bra/dålig dagen varit, utan att nästa dag fundera om att kanske det inte var sioså ändå..

Fysikprovet for som jag förväntat mig. Tyskaprovet fick jag 8 i, och med tanke på hur lite jag
läste så är det riktigt bra. Idag var det också "överrasknings konserten" för vår fd rektor.
Många bra uppträdanden blev det, och många bra sångare har vi i vår skolbyggnad.
Men måste nog säga att vår "leende gullbruna ögon" blev lite av en succé!
Och roligt var det ju såklart också, även om svenk toppen inte hör till mina favoriter.

Lämnade konserten före den var slut för att hinna tll tåget till sello.
Ganska besviken blev jag ju nog när vissa butiker hade så dåligt med kläder.
Men pengar lyckades jag ändå spendera, och kom hem med några plagg, bl.a. en vårrock
som jag är små förälskad i. Klockan 19 blev det bio med Janni & Robin, Felicia & Jonas, Simo & Jami,
Iron sky tror jag den hette. Och sedan for vi ett varv till Janni, men bestämde oss snabbt
för att fara vidare till Robins med Janni, Simo och Jami.
Inte kan jag säga annat än att det var mys, hihi!



Såhär har jag spenderat min dag.
Nu ska jag gratta min kusin och sedan blir det att slänga huvudet på dynan och sova riktgt länge.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback