040412


Skrev tyskaprov idag, och godkänt är det men inte något att hänga upp på väggen direkt,
inte för att jag direkt bryr mig heller. Mitt biologiprov däremot så övervägar jag att rama
in och hänga det på väggen! Jag trodde påriktigt att det skulle komma en 7 typ, och att
jag skulle hamna skriva om det. Men nehej, en 9 stod det på mitt prov! Är så jävla nöjd,
inte ens fysiken kan förstöra mitt humör (ännu iallafall).
(+ att jag såg att jag fått 7 i finskan imorsse)

Drog till gymmet med emma...  i ca. halv timme, varav vi tränade typ hälften av
tiden och pratade resten. Konstaterade att  vi inte orkade, hade motivation eller energi till
att träna och skippade det.  Efter att jag konstaterat att det inte fanns någon mat hemme
så for jag till kotipizza, där Dessi & Tessu satte. Så spenderade nån timme
där och trevligt var ju det.

Nu ska jag göra mig klar för sista bänd övningen före imorgon och så funderar jag på att
plocka fram fysikboken... fastän det inte direkt lockar. Imorgon blir det dessutom inte bara
"överraskningskonsert" utan också shopping med Felicia, (Jonas?) & Janni!
Och eventuellt bio på kvällen.



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback