030412


Biologiprovet for inte direkt som jag hoppats, frågorna var just de jag hoppades på att
inte skulle komma med. Dessutom skulle jag ha behövt en timme till för att hinna klart
med hela provet. Så joo, inte är jag direkt nöjd över dagens prestation. Och tyska
läsandet började jag just på... javet klockan är snart 17 och jag kan ingenting.
Men jag är så jävla trött, lat och skulle egentligen bara vilja fara till gymmet.
Men det får jag ju förståss inte, eftersom jag har tyska att läsa på...

Hatar att tiden inte räcker till, att det enda man (borde) göra på provveckorna är läsa,
jag skulle vilja till ekenäs ett varv men har inte någon tid till det. Höh... känns ju som
om jag väljer skolan före allt annat, och kanske jag gör det... men om jag inte gör det
nu så kommer jag måsta göra det i frfaamtiden nångång ändå.


- Amanda -




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback