En vanlig torsdag kväll

Höll mitt chess föredag idag och måste erkänna att jag aldrig hållit ett så dåligt föredrag, aldrig varit så nervös inför något skolarbete heller. Känns inte riktigt okej. Men måste väl strunta i det nu och koncentera mig på läxorna istället, har en hel del sådana. Vem gillar inte att skriva modda uppsats liksom?

Till något mycket roligare nu - pappa plockade fram sin systemkamera och sina kamera saker. Han hade en hel massa som yngre, var riktigt skickig och framkallade fotona själv. Måste ju få vara lite extra stolt, men däremot gör det att när han förklarar något åt mig så använder han en hel massa ord jag inte alls förstår! Men iallafall så fick jag lite olika saker och 3-4 objektiv till, manuella nog - men det är roligare att fota manuellt än automatiskt. Bla. ett 800 mm objektiv, vilket är ganska schyst!


- Oredigerade och fotade med manuella inställningar & några av objektven -

Emilia undrade vad jag tyckte om kameran och jag har kommit fram till att jag gillar den! Det var ett lyckat köp!

- Amanda -


Låter fintfint vad hette kameran? :)

2011-09-04 | 21:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback