Gnällig? Jovisst.

Marknaden samt gullnäbbsfesten på veckoslutet var
extremt roliga händelser, och skulle så jäkla gärna gå en sväng på
Ekenäs gymnasie konventen nu på lördagen/fredagen? också,
men skulle bara stresssa över att jag inte läser på
prov.

Nu har jag läst lite kemi, och det är ju faktiskt inte så illa som
jag trodde, man måste bara läsa tillräckligt, men vet inte hur mycket
tid jag hinner ägna enast till Kemin, har nämligen andra provvecksdagen
hissa, och har påkänna att jag måste satsa ganska stort på att
läsa där.. men vi ser. Grundmålet är ju att få godkännt, men jag
skjuter mig själv om jag får bara 5 i något ämne..

Fastne, vi vet att jag överdriver

Spijbelen3_large




Jag är också sådär, att jag inte "bara vill ha 5"

2011-09-27 | 19:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback