200911

Slutade redan före klockan ett idag. Var på lunch med mamma och gjorde lite andra saker på stan, halv 4 for jag på band tillbaka till skolan. Börjar låta riktigt bra enligt mig!

Bestämde träff med Janni idag så hon kom till mitt och måste säga att jag tycker verkligen om våra vanliga pratstunder, inte bara tycker om utan behöv också. Bara prata, disskutera om allt och ingenting, inte behöva planera eller stressa något, utan bara vara och ta de chill.

Tumblr_ll81xnnont1qbjt25o1_500_large

Nu ska jag skriva mitt finska föredrag och mejla det åt läraren.. sådär klockan 22 på kvällen. Nå hon får nu bara nöja sig med det.  De andra läxorna måste också göras... provveckan närmar sig skrämmande snabbt.


- nice to know -


- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback