070911

Börjar verkligen märka att jag msåte sova. Det tog emot att stiga upp i morsse och har varit något trött resten av dagen. Tror jag ska ta lite vispgröt, mommo hade lagat och hämtade åt mig som alltid gnäller om att hon måste laga det, och sedan gör jag kanske läxorna före jag lägger mig framför tvn och hoppeligen somnar. En "speciell" sak med mig är att jag inte kan sova på dagen... en sämre egenskap.

Skulle borda fara på spinning idag, men justnu känns faktiskt sömn och att orka veckan ut viktigare. Får istället ta en långlänk imorgon! Och som belöning får jag kanske mitt ena H&M paket om jag har tur.

Tumblr_lr28m7blj91qcf2o5o1_500_large
- Amanda -


smakar noo me spain !

2011-09-07 | 19:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback