Torsdag kväll

Har varit till stan med mamma efter ett litet paket och var in via Diana för att kolla lite hur smyckena gått åt och beställa tid, och tur hade jag gällande båda, smyckena gillas och tid fick jag redan imorgon.

Sitter i mina supersöta fleece byxor och äter en god & underlit nog någolunda nyttig som sössö jag har blandat ihop med yogurt, fullkornsflngor och blåbär. Det känns helt underligt att inte behöva läsa på något prov utan istället ta de lugnt och bara slappna av. Skolböckerna är fixade alla förrutom globus 1, så om nån känner för att sälja en åt mig så sku de va helt kiva!

Töpö & Stina for för någon timme sedan också, känns ganska tomy nu nog. Har tre katter men bara en syns till.. just snyggt!



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback