051011

Hejhopp, inte blev dagen så dålig ändå! Läset finska igår vad jag hann och var helt säker på att jag inte skulle klara provet, men nu är jag inte mer lika säker. Synd är det ju nog ifall jag hoppas på för mycket nu och ändå får en fyra men det återstår att de imorgon.

Matematik provet var godkänt med vitsordet 6½ och jag är faktiskt helt nöjd, utan mina idiotiska slarvfel skulle jag kanske haft några proäng till men det är som det är.

Nu är det att börja läsa til det sista provet, engelska. Har alltid haft svårt att läsa til engelska prov, jag tycker att jag kan dra det på munk, så jag orkar inte läsa och sen får jag ändå inte någo jätte bra vitsord. Så nu ska jag försöka koncentera mig på det så kanske man får ett okej vitsord sedan.

Anners skulle jag vilja hinna på en länk och ut och fota lite i solen men misstänker att allt min tid inte kommer räcka till till allt.
Tumblr_lrkmgxzjxi1qbjt25o1_500_large
- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback