Cause I'm a redneck woman I ain't no high class broad

Så var det över för denhär gången. Hade jätte roligt och jag tror alla andra kan hålla med mig.
Den stora skillnaden var ju att jag de senaste gångerna har varit med i över 5 låtar och nu endast i två. Och det var faktiskt svårt att stå på sidan och lyssna på när t.ex. kören uppsträdde. 

Pappa pinar mig just nu med att spela upp det han filmat i tvn.
Jomoi, de finns en orsak till att jag inte har sett på något av det vi uppträtt.

Bilderna får Janni stå för, hon har fotat och så kanske det kommer in en hel del under den senaste den.
OM NI HAR BILDER, SKICKA, SKICKA, SKICKA!

Tumblr_lqv616sbqw1qce7m8o1_500_large

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback