Lilla Jul

Har övat matematik i någon timme nu och ska nu börja göra mig klar för att äta lilla juls middag med släkten. Blir nog att räkna mera ännu idag, men det tänker jag inte bry mig om nu.

Hade tänkt mig en m&m's and friends kalender men när jag just började fundera efter så skulle jag ju inte kunna ha en sådan. Så mamma som tillskillnad från mig hade tänkt på min laktosintolerans så köpte en salmiakkalender.

Jag ser ut som en puder nuförtiden när jag låter håret lufttorka. Efter att jag klipte det kortare så lockar det sig ännu mer. Såjoo, håret blir flätat idag. Och från en sak till en annan så konstaterade jag att jag inte har någon aning om hur min önskelista sir ut.

629107-10-1322075863483_large

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback