301111

Tredje perioden är inledd, hade endast en håltimme idag men imorgon börjar jag 10 och dessutom tror jag sådär smått att jag slutar redan 14. Inte illa isåfall.

Har kollat något avsnitt av True Blood, kan lätt säga att det är en av de underligaste serierna..
Och nu senare har jag hjälpt min bror med kemin, han råkar ha prov imorgon och är smått hjärndöd.
Underligt att vi har haft samma bok i högstadiet men går ändå igenom olika saker... vad jag kommer ihåg lärde jag mig aldrig något om isotoper i högstadiet men det gör han redan på sjuan. Schyssst.

Ska sätta mig ner och försöka förstå mig på min egen kemi nu, känner på mig att denhär kursen kan bli ett snäppe svårare än förra.


Tumblr_lskx9tsj9c1r49seco1_500_large
- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback