141111

Har klarat av ännu en skoldag och finskakurs på lärkkulla.
Efter detta hade vi bestämt träff med Janni på Pyre's så där satt vi över en timme och skrattade och tjattrade.
Tur så var vi de enda gästerna där också! 

När klockan närmade sig fem for Janni och jag begav mig upp till övre våningen där jag satte mig i ett saltrum.
Är positivt förvånad över att jag redan märker skillnad. Ska gå där ännu tisdag och onsdag, före adventskoserten.
Läste igenom första delen av kemin av typ 5 kanske... och konstaterade att jag har mycket att läsa och lära ännu för att överhuvudtaget klara provet. Ska sätta mig ner och lösa lite uppgifter tror jag och sedan kolla schemat för imorgon, kommer missa en hel del lektioner de kommande dagarna pga. genrep till konserten.

Har varken tid eller hälsa till att dra ut på länk men har såådan lust att fara ut med musik i öronen och springa. Och sedan skulle det vara roligt att baka också, och kolla ett avsnitt gossipgirl. Men tiden räcker inte till.

315849_10150355388022061_572812060_8758411_675657562_n_large

- Amanda -


Åh, ja hatar känslan av att INTE ha tid att göra de man vill utan bara de man måst och inte ens det.

2011-11-14 | 20:19:30

Kan du berätta lite mer om saltrummet, va de hjälper mot,var de finns hu myki de kostar etc ? :)

2011-11-15 | 19:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback