Mycket att göra men så lite tid

Trodde att dagen skulle vara låntråkig idag. Men klockan är redan över sju och jag har gjort en massa saker hela dagen! Har hunnit skriva slprov, gick väl som det gick, kolla skor, och hittade inte några sommar skor utan endast ett par underbara heels som jag inte köpte.. Så har jag varit till Ekenäs också. Hade 50€ presentkort till en butik, men den avdelningen vi skulle till hann stänga just före vi kom dit, så det blev klädavdelningen istället... hittade en t-skjorta inget annat. Men dit for hela presentkortet ändå.



Nu borde jag läsa på engelskaprov som äger rum på torsdagen,
öva på geografi föredraget som är imorgon och sedan söka fram reseväskan.
Anners har jag tid hos Diana imorgon också, äntligen. Programet är ganska packat med tanke på att jag far om 3 dagar! Fyfan vad jag längtar!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback