Vad ska jag säga..

...annat än att jag måste ha de underbaraste vännerna och att jag är otroligt lätt lurad.
Var och kollade när Janni lagade napakoru (och nästan svimmade) sedan gick vi hem till mig. Allt var nästan klart städat, och jag duschade och fixade allt klart, sen for Janni hem ett varv efter kläderna hon glömt hemma. Inget konstigt med det. Tog inte länge förrän hon var tillbaka. Sedan började allt vara kart men då ringer Emma och berättar att hon lagat kaka men inte får skjuts till mig. Så vi far efter henne. Vi kommer in i huset och hon säger att kakan är klar. Hinner knappt in i köket före massa människor hoppas upp och säger "grattis!". Chockande, javisst! Där var också alla de som sagt att de inte skule komma. Det visade sig att min akära vänner hade planerat allt i någon vecka, talat med mina och andras föräldrar och så. Det dumma är det att jag gick på massa påhitt andra året i rad. Samma sak hände förra året. Förra året skrev jag ett liknande inlägg 3.4.2010. Tydligen är jag mycket lättlurad. Så min kväll har varit toppen, haft det jätte kul med vännerna mina. Gåvorna tänker jag inte ens nämna. Haha! ;) + att jag har stressat och allt i onödan och mamma har låtit mig stressa, inte sagt något alls, ingen som vetat det. Schysst, haha!
Janni har alla bilder, så de kommer väl i ett inlägg inatt eller imorgon. 

Thanks_by_screamst_large

PS. bloggningen kommer verkligen vara usel under helgen, ska på prosteri, både jag och Janni så måste packa nu.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback