En sommarbild på mig

Hmm.. ändringar till helgen. Men imorgon blir det sportten med Emma!
Funderar på att köpa ett nytt månadskort... nu när jag har ledigare dagar och så, ingen teater och snart tar också hjälpledarskolningen slut.

Har skrivit klart om diabetes nu.. måste bara gå igenom det och sortera och ta bort information. Ska spela lite COD nu och sedan måste jag börja skriva om hjärt-, kärlsjukdomar. Jobbigt och det tar så sjukt länge. Om man skulle skriva om nåt enkelt som tobak, droger eller så så skulle det ju vara enkelt för man kan det mest. Men när ma måste gå igenom allt och läsa och förstå precis varenda litet ord. Hohho.

Mera prov kommer det hela tiden igen! Läggs in prov precis hela tiden, igår kom det in ytterligare 2 stycken. Naas asså. Och geografiprovet gick inte riktigt bra heller, men konstigt bra om man tänker på att jag inte orkade läsa. Så kanske en sjua, om jag har tur, kunde inga breddgrader eller något såå.





- Amanda -


- awh !

2011-03-17 | 18:18:16

hejhej

2011-03-17 | 18:38:57

sv; haha jodå ;) han är väl inte den ''söta'' längre typ :O nejmen jag gillar honom :)

2011-03-17 | 19:01:58

Jätte söt blogg :D

2011-03-17 | 20:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback