Torsdag

Jadå jag tänkte slänga in ett inlägg. Jag for till Emma efter skolan, skrev det mesta av finska arbetet, men har en del kvar nog. Men det löser sig efter som deadlinen flyttades. Snarare är jag stressad över kemiprovet som är imorgon, religions arbetet jag måste skriva under helgen och allt annat program jag har.


Måste bara bjuda på denna bild. Minnen är nåt man vill bevara bjupt i sitt hjärta. Paris!

Just nu har jag en hel hg sörja på mitt huvud, hårinpackning. Textar med stackars Janni som sitter i buss påväg hem från Borgå. Snart blir det nog sovdags, måste bara kolla igenom kemin en gång till och sova på all information. Sedan hoppas jag att jag kan allt imorgon. Muskelkonditionstest imorgon har jag också.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback