Today

Har inten egentlig lust att blogga.. men jaa-a jag gör det ändå.

Slapp skoldag, det kan Janni intyga, hennes beteende när hon inte orkar bry sig är nästan oacceptabelt.
Nåmen, kanske läraren inte tyckte Janni var så rolig, så fick vi andra iallafall skratta lite.
Lämnade in min moddaraport idag. Fick anmärkning för det igår.. har två anmärkningar dagarna efter varandra. En för att jag glömt gymnastikkläderna och en för glömda moddaraporten.. but c'mon I'm only human. Såg nyss att jag fått en possitiv anmärkning av Kenneth, naas!

Annat som står på "to do" listan är att jag måste läsa repliker, börja på mitt hälsokunskapsarbete om sömn och plocka undan i mitt rum, eftersom Janni kommer till mig imorgon. Först tvingar hon mig och se på handbollsträningar (och då vet hon att jag ogillar handboll starkt) och sen kommer hon till mig. Ingen aning om vad vi ska göra men har mina aningar om vad vi kommer göra.

Nå ett litet inlägg blev det iallafall! :)


Sommarsommarsommarsommarsommar mustasch.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback