Svar


" Alltså en 9 är ju skitbra tänk lite på andra som har de svårt o it får kanske mär an 6 i sina prov o så är du sur över en 9 !! "

Fick denna kommentar av en "anonym" på mitt inlägg "you have no chance". Inlägget finns längre ner på sidan om man vill se vad denne person menar. Ska försöka formulera mitt svar kort. Alla är vi bra på olika saker, vissa är jätte bra på språk, andra på matematik/kemi/fysik och vissa är bra på på läseämnen. Klart att det finns några få som är bra på alla ämnen. Jag vet hur det är att ha svårt i nåt ämne, som exempel kan jag ta finskaspråket. Jag är vekrligen dålig på det, men jag försöker iallafall. Så för mig om jag får en 7/8 i finska är det jätte bra för mig, och för någon som är bra på finska är det mindre bra. Lika är det med matematiken, jag har lätt i det jag är nöjd med 9/10 (om det är ordentliga fel) medans under 9 är "dåligt" för mig. Så jag ser inget fel i att säga att jag tycker det är dåligt, för det är dåligt bara för mig. Jag har höga krav på mig gällande just matematik/fysik/kemi så jag blir besviken om jag får 8 i ämnena.

Tumblr_lippw8ajry1qisrqvo1_400_large





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback