Skolarbete

Geografiprov, Matematikprov, Samhällsläroprov, Finskaprov, Tyskaprov, Hälsokunskaps slutarbete, Modersmål"uppsats", Religionarbete och Finskaföredrag. 9 olika saker.
Dumt att skriva upp det såhär eftersom det gör mig bara ännu mer stressad. Bestämde mig för att skriva modersmåls"uppsatsen" idag - frågan är bara den, om jag hinner skriva klart den.

Kom hem för en timme sedan, skönt var det ute men efter det var jag så trött så jag somnade i bilen hem.
Hade fått mejl av min klassföreståndare om att vi har "studiebesök" i betel imorgon. Förstår överhuvudtaget inte vad vi ska dit för.

Nu är dedt modersmåls juttun som står på schemat! Sen är det bara 8 saker kvar! (Y)


Tumblr_lhnaf0by2h1qg3nu4o1_500_large

- Amanda -




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback