You can Play your game just the way you want to, but you are playing it alone

Gymnastik första lektionena. I hallen tillsammans med pojkarna, spelade badminton och jag ägde. Känn på den killar. Fysik lektionen var helt kul den också, laborerade lite och lyckades att få det resultat man skulle få - igen! Sorry for being such a nerd. Resten av dagen fick man nästan bara höra gnäll och skriv av lärarna. Skyller på att det är fredag, alla var lite trötta. Efter skolan fick man veta lite roliga saker som man kunde pricka in i kalendern. (Y)
Senare idag blir det RumpaMage (eftersom vi konstaterade med Emma att det blir stressigt att hinna på biken) och sedan ska jag ta de lugnt resten av dagen. Enda planerna jag har för helgen är att jag ska till Emilia på lördagen. 


En bild på min sminkhylla. Har inte direkt en sminkhylla, istället fick jag, när vi fixade lite i badrummet, en låda där jag har det smink jag använder mera än nångång per månad. Och sen har jag ju alla krämer och sånt i rummet. Funkar bra för mig. Förlåt kvaliteten på bilden, men kameran hatar att fota utan blixt.



- Amanda -


Var med och tävla i Stjärnjakten! I potten finns priser som Ipad, HTC Desire, Playstation, systemkamera från Nikon och mycket mer.



Tävla här: http://www.supergratis.se/?r=77871

Och lycka till!

2011-03-18 | 16:32:18

svar: men vad är det du säger?! det är väl inget dumt med att ha hjälm? tänk såhär, har du inte någon hjälm på dig så... dör du :(

2011-03-18 | 19:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback