SommarSommarSommar

Hemma efter en solig dag som spenderats med kompisar.
Först blev det en halv kebab på darins och efter det sportplan.
Eftersom där inte finns det minsta skugga på hela planen så var vi inte där mer än någon timme förrän vi begav oss till Pojo. Men dock räckte dessa timmar för att jag brände min ena axel igen...
Simmade ett varv i gumnäs och sedan tvångsgästade jag och Simo TBWB övning.
Jag älskar att känna hur basen stör ens puls, hur trummorna ger musiken ryggrad och foten börjar stampa i takt med musiken. Se hur gitarristen drar ett solo och hur sångaren lever sig in i låten.

Jag var på länk med Emma just och talade om lite allt möjligt.
Imorgon ska jag hitta på något med Emma & Simo som det verkar just nu.
Program hela tiden före helgen eftersom jag då far på barnläger.

- sommarsommarsommar -

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback