som en fjäril på en sommar dag

Jag har en konstig längtan till stugan.. jag vet att jag inte slipper dit nu och att jag inte ens kan simma där eftersom det ännu är så kallt. Jag vet också att jag inte har lika roligt som jag tror mig att jag skulle ha när jag väl kommer dit. Ändå vill jag dit. Är det bara för att jag vet att jag inte slipper dit..? Eller är det det att jag har så starkt sommarlovskänsla redan att det är ett måste att fara till pettu..? Tyvärr slipper jag väl till pettu i längre perioder förrän efter midsommar.


-suddig bild från vår vik -

Borde köpa biljetter till popkalaset... men har inte riktigt orkat och vet inte vem jag ska dra med med mig.


- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback