Nytt projekt

Har spenderat dagen med att först göra ingenting och när jag äntligen drog mig upp ur soffan så for vi till Skeppsdal efter 3 små kattungar av 25 stycken andra. En långhårig underbartsöt och snäll, två svarta, ena är undernärd och andra helt normi. 

Kusinerna har varit här sedan igår, och blev ännu övernatt en natt till.
Mamma börjar jobba imorgon igen efter semestern. Pappa har troligen feber.
Nais eller hur?! Gissa vem som kommer måsta se till att alla får mat...

Kvällen har jag spenderat med att laga designer åt Emma & Alexandra.
Vissa är ju lite kräsnare än andra. Haha, så är jag också, Janni vet!


Tumblr_loyle0d5uo1r0yc9vo1_400_large

- Amanda -




dendä bildtexten stämmer fittigt bra in på verkligheten.

2011-08-02 | 01:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback