Vilken outfit?

Skall ju somsagt på krysning på torsdagen, och
har svårigheter att bestämma mig vad jag skall ha på
mig.
Förut har det nästan varit brist på lite festligare kläder
till Sverige-båten men nu finns det för många alternativ ><.

Haha, alternativen:


1. Lila topp + legginsfarkkun
+ svarta skor + svart bollero?




2. Julfestkläderna = vit eller
ljusbrun topp
+ kjol till midjan
+ svart bollero?



3. Vitgrårutig tunika/klänning
+ svarta leggins? + bälte
+ svarta skor + svart bollero?
(Tror jag tycker minst om detta alternativ..?)




4. Brun tunika/klänning + bälte
+ svarta leggins + svarta skor




5. Vit topp med skrynkliga sidosömmar
+ bälte + svarta skor
+ leggins!



PS. Toppen ser extremt kort ut på bygeln men den
kommer nog halvvägs till mina korta lår ;)
(Längre än en vanlig gina topp!)




3,4 eller 5 . (;

2011-01-04 | 17:37:23

1. toppen är jätte vacker men 2&5 passar bäst ti båten :)

2011-01-04 | 23:16:27

2an!

2011-01-05 | 07:35:30

När har du fått såndär fina tunikor Janni??

Välj fyran!

2011-01-05 | 17:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback