jees.

Jag, Emma och Sara var till säpö idag igen, men nej, chefen var inte där idag heller, fasst de hade sagt att hon skulle vara det. Så vi får försöka igen nåndag, Saras mommo som jobbar där har lovat ringa när chefen är på jobb, så det är ju snällt! :)

Efter det har jag suttit vid datorn med mamma, kollat lite saker som skall klickas hem. Hehe. Kommer bli kul bara vi får det beställt och hem på posten! Men så långt är vi inte än. Anners har det väl inte hänt så mycket.

Tumblr_lcmsf15hka1qe3qauo1_500_large

Jag vet inte så mycket mera, men vissa saker har jag klart för mig.
Jag orkar inte mera, det betyder varken jo eller nej, hej eller hejdå,
det är bara en mening utan sammanhang.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback