Masumuskleeer

Kändes grymt bra att fara iväg till sportten, tungt var det såklart, men nu efter känner jag bara hur mina magmuskler (vilka? ;o) har jobbat och mina benmuskler.
När jag kom hade jag kallt, minus tio ute, men det känns kallare.
Men mamma placerade datorn i min famn och nu har vi klickat hem lite pärlor till.. :)
Fick reda på att jag kommer sluta två på tisdagarna efter vecka 8, sportlovet och sluta halv fyra på onsdagar istället. Ganska skönt nog, på onsdagen är det tre timmar musik som gäller! Jess! :D
.
Höhö, fick ut biologiförhöret här nån dag också, fick 9+, så nog är jag helt nöjd nog, två poäng från fullt.


- najs ju !

2011-01-27 | 13:28:32

Hej! =) vad tycker du om min senaste shopping? :D mer kommer upp under dagen :D

2011-01-27 | 17:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback