Dag 2 - det här hade jag på mig idag

Satt på knäppen igår kväll, god mat är nog nåt av det bästa.
Värsta fetmabarnet är jag med!
;)

Idag gav jag mig iväg till frissan, lite ändringar blev det hon tunnade det som vanligt och så blev det ju kortare + att jag ändrade min panlugg lite, jag hoppas bara jag blir nöjd med det.. På stan köpte vi nya skrinnskor, mina första flick-skrinnskor, haha, har alltid skrinnat med pojk-skrinnare. Tycker inte om att skrinna, så skrinnar bara när jag måste. Men nu sa mamma att vi kan köpa ett par nya, så jag har när vi ska skrinna med skolan.
.
.
Det här hade jag iallafall på mig idag på dagen. Får väl lägga in en bild på kvällens klädval senare, om jag hinner.


Top - H&M
Tröja - från Paris
Treggins - Only




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback