Dag 17 - Mitt favoritminne

Tog en av Jannis dagar, hehe. Janni kan säkert ändå ta om detta.


Minnen är nåt som lever kvar, har en massa underbara, men det jag tänkte på just nu var Paris.
De dagarna vi var där med min familj och Janni.
När vi gick omkring i varma Paris, fick se alla sevärdheter, shoppade och allt annat roligt!
Måste säga att jag skulle gärna tillbaka dit just nu, det var varmt och fint där, här är det kallt och mörkt. Och så alla roliga saker Janni och jag sade och gjorde, helt sjuka juttun som man skrattar åt! :D Minnen är nog nåt som jag uppskattar, också minnen som är mindre bra, är helt bra att komma ihåg.
Jag glömmer aldrig denna resa, så det är ett riktigt minne för livet!
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback