Min åsikt

Dilba
Flopp, vem klär sig sådär? Det var tekno och inte värst bra låt, rösten var också lite underlig. Alla sjunger vi olika men det här var KONSTIGT.
Swingfly
Bra låt, bra lyrics och bra sång! Gillar jag starkt!
Jenny Siver
Det är år 2011, denna låt skulle passat år 2000 kanske? Det är lite ABBA medblandat i låten tycker jag. Hennes röst och sången sjönk in i varandra så det blev endast ett enda mummel.
Jonas Mattson
Lite kul låt men skulle var bra om någon som kunde sjunga sjungit den. Falsk är det enda jag kan säga om hans framträdande.
Le Kid
Jaa-a. Vet inte riktigt vad jag ska säga. Så pass speciell sång, lite för speciell kanske?
Rasmus Viberg
Enformig. (haha jag är negativ :D)Om det skulle vara STORA finalen nu så skulle jag sitta och skratta åt det landet som skickat vidare detta. Hehe.
Pernilla Andersson
Bra lyrics, skulle funka i Sverigges final, men inte i STORA tävlingen. Anners är låten helt okej, hon kör väl sin egen stil.
Danny
Ååååh jag ryste när hörde början av låten och sedan ändrades det till en party låt. Nåt jag tycker om starkt. Sen sjunger ju Danny rent också. Bästa låten idag! Helt klart! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback