Ett gott skratt förlänger livet

Modersmålsprovet gick inte direkt bra, men har ingen annan att skylla än mig själv.
Efter skolan for jag på hjälpledarkurs där vi planerade sportlovslägret vi måste på från fredagen -> söndag nästa vecka. Där kommer vara ungar från 7år upp till 12 år, gr8!
Som om man inte skulle ha bättre att göra?
Efter det så väntade i på pappa, det var då allt flippade - alltså Janni & jag flippade - sällan!
Vi attackerade marke, snöhögar och skor, med och utan skor.
Magmuskelövningar kan man kalla det.
När vi släpper av Janni hemma hos henne, säger hon "du får tillbaka din sko imorgon!" och då först kom jag ihåg att hon hade ena min sko. Så nu har jag en egen sko och sedan hennes sko - de är olika höga och är konstiga att gå med. Blöta kläder hade man också. (och ja - jag borde sprejja om mina skor)
Hehe!


Nu ska jag se om jag får ett till armband gjort, sen tänker jag dra lite magmuskler och till allra sist slänger jag mig i soffan och tänker inte stiga upp nåt mera.

PS. Fick världens ljuvligaste halsduk av mommo igår, som hon hade stickat.
Ä L S K A !
//Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback