Done looking for critic, cause it's everywhere

Ingen feber - ännu.
Men det kommer väl senare, man brukar ju inte ha feber på morgonen.
Pappa var snäll och köpte lite godis till mig och så hade jag planerat att fira att ingen annan är hemma än jag och pappa med att spela lite cod, men min bror jävlas med mig - han hade tagit med spelet till kompisen, så nu har jag ingen möjlighet att spela. Tack så mycket!

Anners har jag kollat två filmer - nu är det Pink Panter som är på gång (orginalet)
men tror jag byter till en gammal bond istället. ;)
Lite 007 är aldrig fel.

Planerna för morgondagen blir väl bra, bara alla inte har någt annat program.
Sent ute som vanligt! :D

Tumblr_lg79mqjyhf1qc1g4bo1_500_large
- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback